בהלה בטורקיה: דאעש מתכנן לתקוף בבתי ספר וגנים יהודים

"הארגון ממשיך לנסות ולפגוע בטורקיה וגם במדינות אחרות, כשהקהילה היהודית על הכוונת. אנחנו לא יודעים אם המתקפה תצא לפועל ב-24 השעות הקרובות או בימים הקרובים"
שלמה ריזל 2 Comment on בהלה בטורקיה: דאעש מתכנן לתקוף בבתי ספר וגנים יהודים

בהלה בקהילה היהודית בטורקיה זאת לאחר שרשת 'סקיי ניוז' פרסמה כי ארגון הטרור הרצחני דאע"ש תכנן לתקוף ולבצע פיגועי תופת בגני ילדים, בתי ספר ומרכזי נוער ברחבי טורקיה • הפרסום גרם לבהלה רבה וגורמי מודיעין טורקיים הזהירו שאכן מדובר באיום מיידי

צילום: ויקיפדיה
"הארגון ממשיך לנסות ולפגוע בטורקיה וגם במדינות אחרות, כשהקהילה היהודית על הכוונת. אנחנו לא יודעים אם המתקפה תצא לפועל ב-24 השעות הקרובות או בימים הקרובים"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בהלה בקהילה היהודית בטורקיה זאת לאחר שרשת 'סקיי ניוז' פרסמה אמש (שני) כי ארגון הטרור הרצחני דאע"ש תכנן לתקוף ולבצע פיגועי תופת בגני ילדים, בתי ספר ומרכזי נוער ברחבי טורקיה.

הפרסום גרם לבהלה רבה וגורמי מודיעין טורקיים הזהירו שאכן מדובר באיום מיידי שחלקו סוכל לאחר ששיה פעילי טרור של דאעש נעצרו.

על פי הפרסום, לאחר מעצרם של שישה פעילי דאעש בעיר הדרומית גזיאנטפ, עלה בחקירתם כי אחת המטרות המרכזיות שלהם הייתה לתקוף בבית הכנסת 'ביוגלו' באיסטנבול שממוקם בסמוך לבית הספר היהודי.

גורמי בכירים בטורקיה אמרו כי "לאור הנסיבות הללו, צעדי ביטחון משמעותיים ננקטים – עוד מעבר לרמת הביטחון הגבוהה בה פועלת המשטרה הטורקית. פעילויות סמויות מיושמות מסביב לשעון, זה איום אמין ומזימה פעילה למרות המעצר".

לדברי הגורמים, "הארגון ממשיך לנסות ולפגוע בטורקיה וגם במדינות אחרות, כשהקהילה היהודית על הכוונת. אנחנו לא יודעים אם המתקפה תצא לפועל ב-24 השעות הקרובות או בימים הקרובים".

כזכור, אמש החמיר המטה ללוחמה בטרור את אזהרת המסע לטורקיה – מרמה 3 ל-2, בהודעה שפורסמה נכתב כי "על רקע הערכת מצב שהתקיימה, עולה כי גובר האיום לפיגועים נוספים מצד גורמי טרור, בדגש על המדינה האסלאמית, על יעדי תיירות ובכללם תיירים ישראלים", נכתב בהודעה. "בהתאם מחמיר המטה ללוחמה בטרור את אזהרת המסע לתורכיה לרמת איום קונקרטי גבוה (רמה 2) וממליץ להימנע מביקור בה".

בנוסף, משטרת טורקיה הזהירה בסוף השבוע שעבר מפני פיגועים של דאעש בבתי כנסת ובכנסיות במהלך חג הפסחא, וכי היה חשש שפעילי טרור יפגעו ביהודים ובנוצרים.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    וואלה דאעש מתכונן לתקוף מקומות בעולם איזה חידוש ואיזה הלם ובהלה כבר כמעט שנה הוא מתכנן [איזה כותרת טיפשית עשיתם]

  2. 1

    צריך לשלוח אליהם את הרפורמים יחד עם ביבי